هتل اینترکانتیننتال مارسو (InterContinental Paris Avenue Marceau) پاریس
نوشته شده توسط : آدراپانا

هتل اینترکانتیننتال مارسو (InterContinental Paris Avenue Marceau) پاریس

هتل اینترکانتیننتال مارسو یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس کشور فرانسه و شهر پاریس می باشد. این هتل واقع در مرکز پاریس بوده و حدود ۲۰۰ متر با خیابان معروف شانزه لیزه فاصله دارد.

اتاق های هتل اینترکانتیننتال مارسو مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و از جمله امکانات این اتاق ها می توان به دسترسی به wifi رایگان، تلویزیون LCD به همراه کانال های ماهواره ای و دستگاه پخش کننده مخصوص آی پاد اشاره کرد. همچنین اینترنت کابلی نیز در اتاق ها موجود بوده و تلویزیون مجهز به اینترنت می باشد.

طراحی داخلی هتل اینترکانتیننتال مارسو توسط طراح معروف فرانسوی Bruno Borrione انجام شده است. در طراحی هتل مکان های ویژه ای نظیر بار، سالن و تراس برای استراحت مهمانان در نظر گرفته شده است.

صبحانه هر روز صبح به دو صورت بوفه و کانتیننتال سرو خواهد شد. رستوران هتل نیز انواع غذاهای بین المللی را برای پذیرایی از مهمانان آماده خواهد کرد.

مهمانان می توانند از انواع خدمات مربوط به سرویس اتاق ها در زمان اقامت خود استفاده نمایند.

علاوه بر کیفیت بالا، موقعیت مکانی خوب هتل اینترکانتیننتال مارسو یکی از مزیت های آن محسوب می شود. مسافران و گردشگران تور فرانسه با اقامت در این هتل به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر پاریس دسترسی خواهند داشت.

ایستگاه متروی George V حدود ۲۰۰ متر با هتل فاصله دارد. این ایستگاه دسترسی مستقیمی به منطقه تجاری La Défense و موزه لوور فراهم خواهد کرد. با ۵ دقیقه پیاده روی نیز می توانید از طاق پیروزی دیدن نمایید.

این منطقه برای افرادی که به خرید کردن، خوردن غذاهای لذیذ و تجربه فضاهای عاشقانه در هنگام سفر علاقه مند هستند مکان مناسبی است.

تعدادی از برندهای معروف موجود در این منطقه که می توانید از آنها خرید نمایید: Cartier, H&M, Chanel, Burberry, Louis Vuitton

کارکنان این هتل به ۶ زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی و عربی قادر به گفتگو با مهمانان می باشند.

ورود حیوانات در صورت درخواست امکان پذیر است.(ممکن است هزینه جداگانه دریافت شود)

مسافران و گردشگرانی که قصد سفر به کشور فرانسه و شهر پاریس را دارند می توانند هتل اینترکانتیننتال مارسو را برای اقامت در این شهر انتخاب نمایند. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های شهر پاریس را در سایت آدراپانا تراول مشاهده نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: